De compacte SUV die is ontworpen voor onze wereld – en gebouwd voor de stad en daarbuiten.

Volvo XC40 Recharge

Beschikbaar vanaf € 45.995

De volledig elektrische Volvo XC40

De perfecte match voor uw moderne manier van leven.

De XC40 is een compacte SUV die bruist van de innovatie en het Scandinavische gevoel voor stijl. De auto is ontworpen om te voldoen aan uw behoeften en ontwikkelde geniale bagageruimte met slanke, gebruiksvriendelijke technologie en praktische hulpmiddelen om u het leven in de stad zo gemakkelijk mogelijk te maken. Onze innovatieve T5 Plug-in hybride biedt emissievrij woon-werkverkeer met compromisloze prestaties nieuwe mogelijkheden voor een energieke maar duurzame toch autorit.

De perfecte match voor uw moderne manier van leven. Ontdek hem bij SvensCar, uw Volvo Dealer.

Vanaf € 45.995
Private lease vanaf € 629 per maand.*
XC40 B3 Essential Editon

Puur elektrisch bereik (tot)

Tot 572 KM

vermogen

238 - 408 pk

acceleratie (0-100 km/u)

4.8 s

Geschatte snellaadtijd

10-80%

Volvo XC40 Pixelverlichting Koplamp

LED koplampen met pixeltechnologie

Pixelverlichting

Verbeteren zicht en voorkomen verblinding van andere weggebruikers.LED koplampen met pixeltechnologie verbeteren zicht en voorkomen verblinding van andere weggebruikers.

Volvo XC40 Svenscar Veiligheidsondersteuning

4 Camera's & 360° bovenaanzicht

Moeiteloos parkeren

Parkeer vol vertrouwen dankzij vier camera's die een 360° bovenaanzicht bieden.

Volvo Cars App Volvo Assistance

Abonneer u op het Digital Services-pakket

Volvo Cars App

Geniet van alle services op afstand via de Volvo Cars app. U kunt uw auto openen en sluiten, de binnenlucht vooraf zuiveren en het interieur verwarmen of koelen.

Volvo XC40 Harman Kardon Audio

Geluid dat u voelt & laat meevoeren

Premium Harman Kardon-audiosysteem

Dit eersteklas audiosysteem (optioneel) staat garant voor verfijnde geluidsprestaties. Naar welk genre u ook luistert, u ervaart het geluid via al uw zintuigen.

Volvo XC40

De nieuwe compacte SUV met subsidie

Ontdek de toekomst van autorijden met de Volvo XC40 Recharge - een volledig elektrische SUV die kracht en duurzaamheid combineert. Met twee 150 kW/300 Nm elektrische motoren en een indrukwekkende 78 kWh accu, biedt deze auto een soepele rijervaring en een verwacht bereik van meer dan 400 km. Dankzij snel opladen (van 10 naar 80% in slechts 40 minuten) blijft u altijd onderweg. Met 408 pk en een uniek trekgewicht van 1.500 kg, overtreft de XC40 Recharge de verwachtingen in zijn klasse.

En voor wie op zoek is naar emissievrij woon-werkverkeer met topprestaties, biedt onze T5 Plug-in hybride een duurzame maar energieke rijervaring. Kies voor de Volvo XC40 en omarm de toekomst van autorijden met stijl en kracht.

Volvo XC40 Recharge

Uitvoeringen

Essential

Inbegrepen:

• Google Assistent, Google Maps en Google Play Store
  • Led-koplampen
  • Handbediende kussen verlenging

Core

Kenmerken van Core:

• Park Assits, achter en voor

Kenmerken van Core, Plus:

• Stoelverwarming
  • Intellisafe Surround
  • Elektrisch bedienbare achterklep
  • Pilot Assist

Ultimate (extended range)

Kenmerken van Ultimate , plus:

• Panoramadak
  • 360°- camera
  • Elektrisch bedienbare bestuurdersstoel met geheugen
  • Premium Audio by Harman Kardon

Wilt u op de hoogte blijven?

De Volvo XC40: de Compacte SUV

De Volvo XC40 Recharge. Kies voor een krachtige & soepele rijbeleving! Uniek in zijn klasse.

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Wij helpen u graag verder.

Geselecteerde filters
{{selectedFacet.display}} ×
Verwijder alle filters ×
{{facet.name.display}}

Voorraad XC40 Recharge

{{vm.totalRows}} {{vm.totalRows == 1 ? 'Voertuig' : 'Voertuigen'}}
resultaten per pagina
{{selectedFacet.display}} ×
Verwijder alle filters ×
Verfijn resultaten
{{facet.name.display}}

{{vehicle.brand}} {{vehicle.model}}

{{vehicle.type}}
  • {{vm.getCaptalizedString(usp)}}
  • {{vm.getDate(vehicle.partOneDate)}}
  • {{vehicle.mileageKilometers | stockMileageFormat}} km
  • {{vm.getFuelType(vehicle.fuelType)}}
  • {{vm.getTransmission(vehicle.transmisson)}}
{{'€ {0},-' | priceFormat: vehicle.salePriceCustomer | trustedHtml}} excl. BTW Financial Lease prijs vanaf {{'€{0},-' | priceFormat: vehicle.priceFinancialLease}}

{{vehicle.brand}} {{vehicle.model}}

{{vehicle.type}}
{{vm.getSmallDate(vehicle.partOneDate)}} | {{vehicle.mileageKilometers | stockMileageFormat}} km | {{vm.getFuelType(vehicle.fuelType)}} | {{vm.getTransmission(vehicle.transmisson)}}
  • {{vm.getCaptalizedString(usp)}}
Bekijk auto
Geen occasions gevonden.
  • {{page.display}}

Waarom kiezen voor ons?

SvensCar?

Onze verkopers staan altijd voor u klaar!

Persoonlijke service & contact

Een ruim aanbod Volvo Selekt. Onze occasions met Zweeds veiligheids- & kwaliteitskeurmerk.

SvensCar is dé Volvo dealer in de regio Drechtsteden en de Alblasserwaard, gevestigd in Dordrecht!