SvensCar

De Volvo clubbonus

€ 1.000 Clubbonus voor drie hockeyclubs

Volvo is sinds 1994 partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond en investeert al 25 jaar structureel in de Nederlandse hockeysport. De laatste 12 jaar richt Volvo zich in het bijzonder op de talentontwikkeling binnen de Nederlandse hockeysport. Niet alleen op  nationaal, maar ook op lokaal niveau.

De Volvo Clubbonus

Een hockeyvereniging die een partnership heeft met SvensCar, ontvangt een bonus van € 1.000 bij aankoop of lease van een nieuwe Volvo door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid van de betreffende hockeyvereniging. Daarnaast geeft Volvo Car Nederland ook € 500 bonus aan een hockeyvereniging bij aankoop van een Volvo Selekt Occasion door een lid dan wel ouder/verzorger, van de betreffende hockeyvereniging. Dit bedrag komt per verkochte auto van Volvo Car Nederland en heeft dus geen invloed op uw eigen dealerkorting of inruilprijs en is dus 'On top of'.

SvensCar heeft een contract voor de Clubbonus met de volgende drie hockeyclubs:

• DMHC
  • HC Derby
  • HC Souburgh

Neem contact op met uw club of SvensCar en vraag of u gebruik kunt maken van deze Volvo Clubbonus.

Volvo Clubbonus

Wat moet u doen?

1. Koop, lease of abonnement

Koop of lease een nieuwe of gebruikte Volvo Selekt of sluit een Care by Volvo abonnement af bij de Volvo-vestiging waar uw hockeyvereniging een samenwerkingsovereenkomst mee heeft.

2. Vul het formulier in

Vul daarna samen met de verkoopadviseur het overdrachtsformulier in.

3. Uw club ontvangt

De hockeyclub ontvangt €1.000 bij een nieuwe Volvo en €500 voor een Volvo Selekt Occasion.